Collection: | FW 2023-2024 |
Εφαρμογή: | Στενή Γραμμή |
Κατηγορία: | Michael Kors |
Μάρκα: | Michael Kors |
Μοτίβο: | Ριγέ |
Περίοδος: | Φθινόπωρο - Χειμώνας |
Περίσταση: | Βραδινό |
Τύπος: | Πουκάμισα |
Υλικό: | Βαμβακερό |
Φύλο: | Άνδρας |
Χρώμα: | Μπλε |
Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν ή ένα μέρος των προϊόντων της παραγγελίας σας θα πρέπει να μας το κοινοποιήσετε γραπτώς μέσω e-mail ή τηλεφωνικά καλώντας στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Την απόφαση σας αυτή θα πρέπει να την πάρετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας. Αν επιθυμείτε να γίνει επιστροφή του προϊόντος λόγω κάποιου ελαττώματος θα πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα εντός 48 ωρών και επίσης να μας στείλετε στο email μας φωτογραφία του ελαττώματος (να γνωρίζετε ότι δεν γίνεται για λόγους δυσπιστίας προς την πλευρά σας. Οι φωτογραφίες βοηθούν στην επικοινωνία μας με τους προμηθευτές μας αλλά και για να λύνουμε ταχύτερα τα οποιαδήποτε ποιοτικά θέματα προκύπτουν. Σε αυτές τις περιπτώσεις η φωτογραφία του αντικειμένου είναι η καλύτερη λύση). Σε περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής είναι κάποιο ελάττωμα ή ζημιά κατά την μεταφορά τα έξοδα επιστροφής τα αναλαμβάνει η εταιρεία μας εφόσον την αποστολή την ανέλαβε η συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφορών. Αν όμως την αποστολή της παραγγελίας την ανέλαβε ο πελάτης με μεταφορική εταιρεία της επιλογής του η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καταστροφή ή ελάττωμα υπέστη το προϊόν ή τα προϊόντα κατά την μεταφορά. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν ή τα προϊόντα που παραγγείλατε για κάποιον άλλο λόγω π.χ. δεν είστε ικανοποιημένος από την ποιότητα, το χρώμα κ.λ.π τότε τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος δεν καλύπτονται από την εταιρεία μας και επιβαρύνουν τον πελάτη. Στα επιστρεφόμενα χρήματα δεν περιλαμβάνονται έξοδα αρχικής αποστολής.
Επίσης τα προϊόντα τα οποία αναφέρονται ως κατόπιν παραγγελίας, δεν επιστρέφονται.
Πληρωμή μέσω Πιστωτικής Κάρτας:
Πληρωμή μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, Mastercard, Maestro.
Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών της τράπεζας Πειραιώς. Επιλέγετε πληρωμή με κάρτα, αμέσως μετά μεταφέρεστε στο ασφαλές περιβάλλων της τράπεζας για να ολοκληρωθεί η συναλλαγή.
Με κατάθεση σε τράπεζα.
Κάνοντας μια παραγγελία μέσω του site και επιλέγοντας τρόπο πληρωμής ‘’κατάθεση σε τράπεζα’’, η παραγγελία σας μπαίνει σε αναμονή μέχρι να κάνετε την κατάθεση. Στο καταθετήριο της τράπεζας πρέπει να αναγράψτε ως αιτιολογία το πλήρες ονοματεπώνυμο σας. Για την ταχύτερη εκτέλεση της παραγγελίας σας μπορείτε να μας στείλετε τo καταθετήριο της Τράπεζας με Fax στα τηλέφωνα της εταιρίας που υπάρχουν στο link επικοινωνία ή μέσω e-mail . Η παραγγελία σας θα αποσταλεί εντός 24 ωρών ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Καλό είναι η κατάθεση να είναι εντός 2-3 ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας αλλιώς ύστερα από μια εβδομάδα η παραγγελία σας θεωρείται ακυρωμένη.
Μπορείτε να εξοφλήσετε τις αγορές σας και με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό μας.
Τράπεζα Πειραιώς
IBAN: GR1501712250006225138633555
Άννα Καστεριδου
Με Αντικαταβολή
Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας.
Όταν έρθει στο χώρο σας ο υπάλληλος της εταιρείας courier για να σας παραδώσει το δέμα, πληρώνετε μετρητά την αξία της παραγγελίας σας.
Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Η επιστροφή σε ένα ή στο σύνολο των προϊόντων της παραγγελίας σου γίνεται έως και 30 ημέρες από την παραλαβή της.
Πώς μπορώ να αλλάξω ένα προϊόν;
Οι αλλαγές είναι δεκτές σε προϊόντα που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί και αλλοιωθεί. Η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν για κάθε παραγγελία.
Πώς παίρνω τα χρήματά μου πίσω αν επιστρέψω ένα προϊόν;
Τα χρήματά σου θα επιστραφούν πίσω άμεσα από τη στιγμή που παραλάβουμε το προϊόν της επιστροφής. Η κατάθεση του ποσού θα γίνει στον τραπεζικό λογαριασμό σου (ή στην πιστωτική κάρτα) κάθε Παρασκευή. Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων τα μεταφορικά της επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη.
Πότε θα σταλεί η παραγγελία μου;
Πότε η επιχείρηση δεν παραλαμβάνει πίσω ένα προϊόν;
Όταν το προϊόν δεν είναι στην αρχική του κατάσταση και έχει χρησιμοποιηθεί.
Τι γίνεται όταν ένα προϊόν που έλαβα αποδειχθεί ελαττωματικό;
Αν το προιόν είναι DOA (δηλαδή έχει ελάττωμα στην παραλαβή του) και μας ενημερώσεις εντός 7 ημερών τότε γίνεται άμεση αντικατάστασή του.
Που απευθύνομαι σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;
Παρέλαβα λάθος προιόν , πως γίνεται η επιστροφή;
Στην περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι άλλο από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 εργάσιμων ημερών από την παράδοσή του σε εσάς χωρίς χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση.
Τι γίνεται στη περίπτωση 2η αλλαγής;
Αν επιθυμείτε να κάνετε αλλαγή ή να επιστραφούν τα χρήματα σας τότε ισχύουν τα παρακάτω:
Για την αλλαγή υπάρχει χρέωση 6,00€
Για επιστροφή χρημάτων , θα σας επιστραφεί το κόστος του προϊόντος & όχι το κόστος της αποστολής.
Είναι ασφαλής η πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα;
Η πληρωμή με κάρτα είναι αυτή που επιλέγουν πλέον οι περισσότεροι πελάτες μας γιατί είναι 100% εγγυημένη και έχει τα περισσότερα οφέλη.
Δεν βρέθηκαν ερωτήσεις για την αναζήτηση σας