0
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ για αγορές άνω των 50 €
Corpusanimus.gr Logo Corpusanimus.gr
-40%
Κάνε ΚΛΙΚ στην εικόνα για να τη δεις σε μεγαλύτερο μέγεθος
Δες περισσότερα προϊόντα σε:

Levi's Ανδρική Τζιν Βερμούδα Λευκή

MPN: 398640154
CA011746
38.94    64.90 
Κερδίζεις : 25.96 €  (-40%)
Άμεσα διαθέσιμο
Δωρεάν Μεταφορικά για αγορές άνω των 50 €
Χρώμα:  Λευκό

Ασφάλεια αγορών Corpusanimus.gr

Εγγυόμαστε ότι θα παραλάβεις τα προϊόντα της παραγγελίας σου ή θα πάρεις τα χρήματα σου πίσω. Περισσότερα
e-Wallet: Με την αγορά αυτή κερδίζεις Άμεσα 5% (1.95€) Επιστροφή Χρημάτων για επόμενη παραγγελία σου!
Υπολογισμός Μεταφορικών

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

ΑΜΕΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ 1-3 ημέρες
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ 14 ημέρες
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ Άνω των 50€
Χαρακτηριστικά
Collection: SS 2024-2025
Εφαρμογή: Κανονική Γραμμή
Κατηγορία: Βερμούδες
Μάρκα: Levi's
Μοτίβο: Μονόχρωμα
Περίοδος: Άνοιξη - Καλοκαίρι
Περίσταση: Casual
Τύπος: Βερμούδες
Φύλο: Άνδρας
Χρώμα: Λευκό
Επιστροφές - Αποστολές

Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν ή ένα μέρος των προϊόντων της παραγγελίας σας θα πρέπει να μας το κοινοποιήσετε γραπτώς μέσω e-mail ή τηλεφωνικά καλώντας στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Την απόφαση σας αυτή θα πρέπει να την πάρετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας. Αν επιθυμείτε να γίνει επιστροφή του προϊόντος λόγω κάποιου ελαττώματος θα πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα εντός 48 ωρών και επίσης να μας στείλετε στο email μας φωτογραφία του ελαττώματος (να γνωρίζετε ότι δεν γίνεται για λόγους δυσπιστίας προς την πλευρά σας. Οι φωτογραφίες βοηθούν στην επικοινωνία μας με τους προμηθευτές μας αλλά και για να λύνουμε ταχύτερα τα οποιαδήποτε ποιοτικά θέματα προκύπτουν. Σε αυτές τις περιπτώσεις η φωτογραφία του αντικειμένου είναι η καλύτερη λύση). Σε περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής είναι κάποιο ελάττωμα ή ζημιά κατά την μεταφορά τα έξοδα επιστροφής τα αναλαμβάνει η εταιρεία μας εφόσον την αποστολή την ανέλαβε η συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφορών. Αν όμως την αποστολή της παραγγελίας την ανέλαβε ο πελάτης με μεταφορική εταιρεία της επιλογής του η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καταστροφή ή ελάττωμα υπέστη το προϊόν ή τα προϊόντα κατά την μεταφορά. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν ή τα προϊόντα που παραγγείλατε για κάποιον άλλο λόγω π.χ. δεν είστε ικανοποιημένος από την ποιότητα, το χρώμα κ.λ.π τότε τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος δεν καλύπτονται από την εταιρεία μας και επιβαρύνουν τον πελάτη. Στα επιστρεφόμενα χρήματα δεν περιλαμβάνονται έξοδα αρχικής αποστολής.
Επίσης τα προϊόντα τα οποία αναφέρονται ως κατόπιν παραγγελίας, δεν επιστρέφονται.

Τρόποι πληρωμής

Πληρωμή μέσω Πιστωτικής Κάρτας:

Πληρωμή μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, Mastercard, Maestro.
Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών της τράπεζας Πειραιώς. Επιλέγετε πληρωμή με κάρτα, αμέσως μετά μεταφέρεστε στο ασφαλές περιβάλλων της τράπεζας για να ολοκληρωθεί η συναλλαγή.

 

  

Με κατάθεση σε τράπεζα.

Κάνοντας μια παραγγελία μέσω του site και επιλέγοντας τρόπο πληρωμής ‘’κατάθεση σε τράπεζα’’, η παραγγελία σας μπαίνει σε αναμονή μέχρι να κάνετε την κατάθεση. Στο καταθετήριο της τράπεζας πρέπει να αναγράψτε ως αιτιολογία το πλήρες ονοματεπώνυμο σας. Για την ταχύτερη εκτέλεση της παραγγελίας σας μπορείτε να μας στείλετε τo καταθετήριο της Τράπεζας με Fax στα τηλέφωνα της εταιρίας που υπάρχουν στο link επικοινωνία ή μέσω e-mail . Η παραγγελία σας θα αποσταλεί εντός 24 ωρών ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Καλό είναι η κατάθεση να είναι εντός 2-3 ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας αλλιώς ύστερα από μια εβδομάδα η παραγγελία σας θεωρείται ακυρωμένη.


Μπορείτε να εξοφλήσετε τις αγορές σας και με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό μας.


Τράπεζα Πειραιώς
IBAN: GR1501712250006225138633555
Άννα Καστεριδου

Με Αντικαταβολή

Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας.
Όταν έρθει στο χώρο σας ο υπάλληλος της εταιρείας courier για να σας παραδώσει το δέμα, πληρώνετε μετρητά την αξία της παραγγελίας σας.

 

Συχνές Ερωτήσεις

Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Η επιστροφή σε ένα ή στο σύνολο των προϊόντων της παραγγελίας σου γίνεται έως και 30 ημέρες από την παραλαβή της.

Η επιστροφή σε ένα ή στο σύνολο των προϊόντων της παραγγελίας σου γίνεται έως και 30 ημέρες από την παραλαβή της.

Πώς μπορώ να αλλάξω ένα προϊόν;

Οι αλλαγές είναι δεκτές σε προϊόντα που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί και αλλοιωθεί. Η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν για κάθε παραγγελία.

Οι αλλαγές είναι δεκτές σε προϊόντα που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί και αλλοιωθεί. Η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν για κάθε παραγγελία.

Πώς παίρνω τα χρήματά μου πίσω αν επιστρέψω ένα προϊόν;

Τα χρήματά σου θα επιστραφούν πίσω άμεσα από τη στιγμή που παραλάβουμε το προϊόν της επιστροφής. Η κατάθεση του ποσού θα γίνει στον τραπεζικό λογαριασμό σου (ή στην πιστωτική κάρτα) κάθε Παρασκευή. Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων τα μεταφορικά της επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη.

Τα χρήματά σου θα επιστραφούν πίσω άμεσα από τη στιγμή που παραλάβουμε το προϊόν της επιστροφής. Η κατάθεση του ποσού θα γίνει στον τραπεζικό λογαριασμό σου (ή στην πιστωτική κάρτα) κάθε Παρασκευή. Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων τα μεταφορικά της επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη.

Πότε θα σταλεί η παραγγελία μου;

Όλα τα προϊόντα μας είναι άμεσα διαθέσιμα και αποστέλλονται την ίδια μέρα ή την επόμενη ανάλογα με την ώρα που ολοκληρώθηκε η παραγγελία.
Όλα τα προϊόντα μας είναι άμεσα διαθέσιμα και αποστέλλονται την ίδια μέρα ή την επόμενη ανάλογα με την ώρα που ολοκληρώθηκε η παραγγελία.

Πότε η επιχείρηση δεν παραλαμβάνει πίσω ένα προϊόν;

Όταν το προϊόν δεν είναι στην αρχική του κατάσταση και έχει χρησιμοποιηθεί.

Όταν το προϊόν δεν είναι στην αρχική του κατάσταση και έχει χρησιμοποιηθεί.

Τι γίνεται όταν ένα προϊόν που έλαβα αποδειχθεί ελαττωματικό;

Αν το προιόν είναι DOA (δηλαδή έχει ελάττωμα στην παραλαβή του) και μας ενημερώσεις εντός 7 ημερών τότε γίνεται άμεση αντικατάστασή του.

Αν το προιόν είναι DOA (δηλαδή έχει ελάττωμα στην παραλαβή του) και μας ενημερώσεις εντός 7 ημερών τότε γίνεται άμεση αντικατάστασή του.

Που απευθύνομαι σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;

Μπορείς να επικοινωνήσεις με την έμπειρη ομάδα μας, με όλους τους τρόπους (τηλέφωνο, email, facebook, φόρμα επικοινωνίας).
Μπορείς να επικοινωνήσεις με την έμπειρη ομάδα μας, με όλους τους τρόπους (τηλέφωνο, email, facebook, φόρμα επικοινωνίας).

Παρέλαβα λάθος προιόν , πως γίνεται η επιστροφή;

Στην περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι άλλο από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 εργάσιμων ημερών από την παράδοσή του σε εσάς χωρίς χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση.

Στην περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι άλλο από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 εργάσιμων ημερών από την παράδοσή του σε εσάς χωρίς χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση.

Τι γίνεται στη περίπτωση 2η αλλαγής;

Αν επιθυμείτε να κάνετε αλλαγή ή να επιστραφούν τα χρήματα σας τότε ισχύουν τα παρακάτω:

Για την αλλαγή υπάρχει χρέωση 6,00€
Για επιστροφή χρημάτων , θα σας επιστραφεί το κόστος του προϊόντος & όχι το κόστος της αποστολής.

Αν επιθυμείτε να κάνετε αλλαγή ή να επιστραφούν τα χρήματα σας τότε ισχύουν τα παρακάτω:

Για την αλλαγή υπάρχει χρέωση 6,00€
Για επιστροφή χρημάτων , θα σας επιστραφεί το κόστος του προϊόντος & όχι το κόστος της αποστολής.

Είναι ασφαλής η πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα;

Η πληρωμή με κάρτα είναι αυτή που επιλέγουν πλέον οι περισσότεροι πελάτες μας γιατί είναι 100% εγγυημένη και έχει τα περισσότερα οφέλη.

Η πληρωμή με κάρτα είναι αυτή που επιλέγουν πλέον οι περισσότεροι πελάτες μας γιατί είναι 100% εγγυημένη και έχει τα περισσότερα οφέλη.

Ερωτήσεις & Απαντήσεις

0
Ερωτήσεις
0
Απαντήσεις

Customer Questions & Answers

Κάνε τις ερωτήσεις σου. Μοιράσου την γνώση σου.

Εμφάνισε:

Δεν βρέθηκαν ερωτήσεις για την αναζήτηση σας

Μπορεί να σου αρέσουν